A vállalkozás mellett szórakozni is kell

Egy vállalkozás nagyon sok figyelmet és időt igényel. Így ha nem szánunk mellette elég időt a családra, barátok és saját magunkra, akkor hosszú távon a cégünk sem fog tudni sikeres lenni. Éppen ezért meg kell találni az egyensúlyt a magánélet és a munka között. Ha ezt megtaláltuk, akkor kezdődik az igazi munka. Ezt az állapotot tudatosan fent is kell tartani. Így tudunk majd hosszú távon eredményesek lenni.

Én mindig a legjobbra törekszem és nem érem be a kevesebbel. Idővel viszont rá kellett jönnöm arra, hogy nem tudok én egyedül mindent megoldani, muszáj másoknak is feladatot adnom ahhoz, hogy valóban eredményes tudjak maradni. Ha Te is úgy érzed, hogy már nem éred utol magad a munkával és van olyan, amit más is meg tud oldani helyetted, akkor itt az idő, hogy változtass és újra eredményes lehess.

A cégalapítás menete sosem egyszerű. Emlékszem, hogy amikor én kezdtem neki ennek a folyamatnak, akkor nagyon sok buktató volt, amit szerettem volna elkerülni. Ezért magam mellé vettem olyan tapasztalt embereket, akik már megcsinálták azt, amit én terveztem és már ott járnak, ahová egyszer én is el szeretnék jutni. Nekik köszönhetően sikeresen el tudott indulni a vállalkozásom és megismertem a Székhelyszolgáltatást is. Ők szintén nagy segítségemre voltak, hiszen sikerült olyan helyre bejelenteni a cégemet, ahol nem kell iparűzési adót fizetni. Ez nekem nagy könnyebbséget jelent. Magamtól is találtam volna olyan települést, ami megfelel az igényeimnek, viszont így időt spóroltam magamnak. És nem csak ezzel kapcsolatban. A Székhelyszolgáltatás számos feladatot levesz a vállamról és ők megcsinálják helyettem.

cégalapítás menete

Miért éri meg a Székhelyszolgáltatást igénybe venni?

A Székhelyszolgáltatás meghatalmazással átveszi az összes levelet és csomagot, ami a székhelyre érkezik. Ezzel megelőzhető az a kellemetlenség, hogy esetleg egy ajánlott levelet nem veszünk át és e miatt bajba kerülünk. A leveleket elektronikus úton továbbítják nekünk egyből a megérkezést követően. A csomagokat minden hónap végén összegyűjtik és a következő hónap elején postázzák a kért címre. E mellett a székhelyre érkező hatóságokat törvényesen fogadják és havonta egyszer igényelhető egy tárgyaló díjmentesen. Egy cégtáblára pedig kihelyezik a cégnevet is.

A Székhelyszolgáltatás 11 éves tapasztalattal rendelkezik, így nagy valószínűséggel minden feladatot meg tudnak már oldani, ami eléjük kerül. Folyamatosan figyelik a szabályokat és azoknak megfelelően járnak el.

Szoros kapcsolatban vannak ügyvédi irodákkal, ezért törvényesen és jogszerűen járnak el mindig.

A cég pénzügyileg stabil s a Bisnode által minősítve is lettek.

Ezek számomra nagyon meggyőző érvek voltak a mellett, hogy megbízzam őket a székhelyem menedzselésével. Ezzel több feladatot is levesznek a vállamról és nekik köszönhetően több időm jut a fontos feladatokra.

Ha Te is szeretnél olyan székhelyet, ahol flottul megy minden és neked nem is kell jelen lenned, akkor a Székhelyszolgáltatás csapatát érdemes lehet megbízni. Amennyiben már van székhelyed az sem probléma, hiszen szabadon változtatható egy vállalkozás székhelye, még csak megindokolni sem kell. Ha szívesen választanál olyan székhelyet, ahol nem kell iparűzési adót fizetni, akkor Újlengyelt csak ajánlani tudom. Viszont mielőtt döntesz, érdemes lehet beszélni a könyvelőddel. Ő látja a kiadásaidat és meg tudja mondani, hogy érdemes-e olyan helyet választani, ahol nem kell iparűzési adót fizetni. Ugyanis nem mindig ez a legjobb megoldás. Ezért kell egy ilyen fontos kérdés előtt mindig megkérdezni egy hozzáértő embert is.

Ha arra jutottatok, hogy érdemes székhelyet változtatni, akkor keresd fel bátran a Székhelyszolgáltatás oldalát. A weboldaluk nagyon szép. A design kifogástalan, a színek jól lettek kiválasztva és egy helyen minden megtalálható. Így nem csak segítőkészek, de még praktikusak is. A cégalapítás menetében pedig szintén segítenek, ha tudnak.